tiistai 2. heinäkuuta 2013

Meillä valmistuu pantoja!


Vihdoin toteutin pitkä-aikaisen haaveni ja todella tein ITSE koirille pannat. Olin aina katsellut toisten tekemiä luomuksia innolla ja miettinyt, etten koskaan oppisi käyttämään ompelukonetta. En tiedä mistä moinen ajatus on tullut, etten oppisi tekemään mitään, vaikka olen hyvin tekevä ihminen muuten. Kai tämän suvun naisilla on aina ollut niin hienoja käsitöitä, että usko itseensä on hiipunut:D Mutta tosiaan tilasin netistä pienen erän tarvikkeita ja päätin kokeilla. Siinähän kävi niin, että tarvikkeet loppuivat samana päivänä kun tulivat ja minulla syttyi älytön kuume tehdä pantoja ja oppia kaikkea uutta! Eikä niistä ensitekeleistä NIIN KAUHEITA tullut, mitä aluksi uskalsin odottaa:) Pojat testasivat uusia pantoja heti innolla metsässä ja järvessä. Hyvin kestivät!

Rakas kihlattuni tuumasi ensimmäisenä kun Kamulle pannan pujotin "Eihän poikakoira ilkeä näyttäytyä tuon värisessä pannassa!" -Seuraava voisi olla pinkki? :D

Minulla on haaveissani, että josko näitä pantoja ja muita tykötarpeita oppii oikeasti tekemään, niin näitä olisi ilo myydä eteenpäin. Haluaisin ehdottomasti nähdä koirasta kuvan, jolle minulla olisi sitten ilo panta suunnitella tms. Katsotaan mitä tästä nyt tulee!




Pehmoinen malli pehmoiselle pannalle <3 p="" tuitui="">

0 kommenttia: