lauantai 6. heinäkuuta 2019

Lepää rauhassa rakas ystäväni

Kamu. Elämäni koira. Muistan tuon päivän kuin eilisen, päivän jona sain syliini jotain omaa ja jotain niin kallisarvoista. Tuo elämäni yksi parhaista päivistä. Siitä on kulunut kohta kymmenen vuotta ja nyt rakas ystäväni on lähtenyt luotani sateenkaarisilloille, ajasta ikuisuuteen, jättäen taakseen niin kovan ikävän.

Kamu sai onneksi lähteä vielä omana itsenään. Rauhassa ja tietäen että näin on paras. Viimeisen kerran se painautui minua vasten ihan niinkuin aina, pyysi rapsuttamaan viela kerran mahan alta ja nukahti syvään uneen syliini. Viimeisen kerran se oli siinä, ollen paras koira minulle.

31.7.2009 - 18.6.2019
Gentle Miracle`s Arctic Snow "KAMU"

Minä lähden nyt, mutta en jätä sinua.
Saavuin kun kutsuit. Näin, että tarvitsit minua.
Olin vahvuus, mitä kaipasit. Olin voima, mitä toivoit.
Olin koettelemus, minkä tarvitsit.
Olin niin vahva ja voimakas, kun ikinä pystyin.
Ja minä höpsö ja ovela tein sinustakin hupsun!
Halusin näyttää sinulle elämää, niin että tunnet sen.
Minä näin, minä onnistuin. Sinä voimaannuit.
Nyt en enää ole kovin vahva. Annoin kaikkeni.
Annoin voimani sinulle, se on minun lahjani.
Nyt olet tarpeeksi vahva elämään ilman minua.
Minä lähden nyt, sinä olet valmis. Sinä olet vahva.
Ja minä höpsö ja ovela tein sinustakin hupsun.
- Elämäsi Koira.








































1 kommenttia:

Liina kirjoitti...

Ihana kuvasarja! Paljon yhdessä teitte ja koitte. <3